Kapania dla firmy ProEnergy miała związek z zakazem opalania paliwami stałymi i uruchomieniem dotacji na wymianę pieców w Krakowie. Przekaz reklamowy kładł nacisk na informację o kompleksowej obsłudze świadczonej przez ProEnergy: od pomocy przy składnaiu wniosku o dotację, poprzez doradztwo techniczne, aż po kompletną modernizację instalacji grzewczej.
Z racji podziału grupy docelowej na ludzi, którzy sami wcześniej złożyli wnioski oraz takich, którzy woleli przygotowanie formalności zlecić specjalistom, promocja oferty ProEnergy przebiegała w części dwutorowo i rózniła się niektórymi materiałami graficznymi.
W ramach kampanii Agencja Anronet zaprojektowała nowoczesną, responsywną stronę internetową oraz folder prezentujący oferowane usługi. Stworzone przez nas reklamy i plany emisji wykorzystaliśmy do promocji oferty w prasie i radiu. Obecność w internecie zapewniliśmy za pomocą reklam Google AdWords, kierujących potencjalnych klientów na nowa stronę www.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii był kolportaż ulotek oraz projekt oklejenia samochodów firmowych.
W ramach długotrwałej współpracy Agencja zaprojektowała kolejny folder oraz ulotki przeznaczone dla tych, którzy sami złożyli wnioski i uzyskali dotację. W związku z tym przekaz dotyczył prezentacji ProEnergy jako solidnego wykonawcy, któremu można bez obaw zlecić wymianę pieca.
