01

PROJEKTY - IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Logo Szpital Rydygiera po liftingu Anronet

Identyfikacja wizualna dla Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. Koncepcja, zgodnie z wytycznymi konkursu, wymagała użycia dotychczasowego logotypu. Unowocześnieniu uległ jednak krój czcionki i kolor podstawowy. Zmiany wpisują się w nowe trendów w projektowaniu materiałów identyfikacji wizualnej (CI), zapewniając odpowiednią czytelność zarówno na tradycyjnych materiałach poligraficznych, jak i w dokumentach cyfrowych.

Przykładowe materiały promocyjne, jakie stworzyła Agencja Reklamowa Anronet to teczka, wizytówka, koperta i papier firmowy. Projekty są spójne, utrzymane w jednym stylu, co pozwala jednoznacznie i szybko kojarzyć je ze Szpitalem specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera. Ich kolorystyka bazuje na podstawowej wersji logotypu z dodatkiem ciemnoszarego w tekstach i drobnych dodatkach graficznych. Koncepcja zakłada minimalistyczną, elegancką formę, bez nadmiernego przesycenia elementami graficznymi i kolorami. Ma to za zadanie podkreślać powagę i prestiż instytucji, jaką jest Szpital.

 Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - papier firmowy

 

Logo w nowej odsłonie


Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - logo
Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - logo
Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - logo

 

 

Księga znaku


Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - okładka księgi znaku
Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - księga znaku
Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - księga znaku

 

 

Projekty wizytówki, teczki, papieru firmowego


Szpital Rydygiera - identyfikacja wizualna - wizytówki

 

 

DLA NASZEGO KLIENTA WYKONALIŚMY: wizytówki, papier firmowy, koperty, księgę znaku, teczkę ofertową.

 


 

 

Anronet Agencja reklamowa - Nasz profil na Facebooku