02

Kampania reklamowa chleba znanej sieci „Piekarnia pod Telegrafem”

Zadaniem Agencji było wsparcie reklamowe po wprowadzeniu nowego produktu znanej sieci „Piekarnia pod Telegrafem”. Chleb „Telegraf” to tradycyjne, naturalne pieczywo na zakwasie żytnim z dodatkiem płatków owsianych.

Przy prowadzeniu kampanii reklamowej wykorzystaliśmy różne nośniki i kanały dotarcia. Przede wszystkim były to billboardy zlokalizowane w kluczowych miejscach, reklama w pojazdach komunikacji miejskiej, reklama prasowa (insert), spot radiowy oraz telewizyjna reklama sponsorska. Równolegle odbyły się akcje promocyjne w wielu sklepach firmowych. Na potrzeby promocji w lokalach opracowaliśmy materiały marketingowe (POSM) oraz stworzyliśmy stoiska degustacyjne obsługiwane przez hostessy.

W trakcie trwania kampanii zanotowano kilkusetprocentowy wrost sprzedaży promowanego produktu.

1. Billboard


kampania Pod Telegrafem - bilboard

 

2. Reklama w autobusach


kampania Pod Telegrafem - Reklama w autobusach

 

3. Reklama prasowa-insert


kampania Pod Telegrafem - Ulotki insert

 

4. Potykacze przed sklepami firmowymi


kampania Pod Telegrafem - potykacz

 

5. Plakaty


kampania Pod Telegrafem - Plakaty

 

6. Ulotki


kampania Pod Telegrafem - ulotki

 

7. Reklama radiowa


Anronet Agencja reklamowa - Nasz profil na Facebooku