Identyfikacja wizualna dla Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. Koncepcja, zgodnie z wytycznymi konkursu, wymagała użycia dotychczasowego logotypu. Unowocześnieniu uległ jednak krój czcionki i kolor podstawowy. Zmiany wpisują się w nowe trendów w projektowaniu materiałów identyfikacji wizualnej (CI), zapewniając odpowiednią czytelność zarówno na tradycyjnych materiałach poligraficznych, jak i w dokumentach cyfrowych.
Przykładowe materiały promocyjne, jakie stworzyła Agencja Reklamowa Anronet to teczka, wizytówka, koperta i papier firmowy. Projekty są spójne, utrzymane w jednym stylu, co pozwala jednoznacznie i szybko kojarzyć je ze Szpitalem specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera. Ich kolorystyka bazuje na podstawowej wersji logotypu z dodatkiem ciemnoszarego w tekstach i drobnych dodatkach graficznych. Koncepcja zakłada minimalistyczną, elegancką formę, bez nadmiernego przesycenia elementami graficznymi i kolorami. Ma to za zadanie podkreślać powagę i prestiż instytucji, jaką jest Szpital.