Jesteśmy partnerem firmy Google.
Jesteśmy pasjonatami narzędzi i możliwości Google Ads, ale przede wszystkim możliwości tworzenia różnych strategii marketingowych w internecie zarówno dla urządzeń typu desktop jak i dla coraz popularniejszych wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. W każdym roku odnawiamy nasz status Partnera Google – co rok podchodzimy do kilku egzaminów z różnych tematów obejmujących zagadnienia reklamy w sieci reklamowej, w sieci wyszukiwania, reklamy mobilnej, video oraz reklamy w Zakupach Google. Prowadzimy również kampanie reklamowe w Social Mediach: Facebook, Instagram, Messenger, LinkedIn
Zobacz, w czym możemy Ci pomóc
Reklama w wyszukiwarce
Reklama wyświetlająca się w samej wyszukiwarce Google oraz u partnerów korzystających z tego silnika wyszukiwań np.: onet.pl, interia.pl czy gazeta.pl. Reklama wyświetla się jedynie poprzez dopasowane frazy kluczowe, pozwala dotrzeć do bardzo wyselekcjonowanych odbiorców, ale również do całych grup.
Reklama w sieci reklamowej
To ponad dwa miliony witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać reklamy AdWords w postaci tekstowej, graficznej, HTML 5, video, wyświetlane konkretnym odbiorcom, w konkretnym kontekście np. Sport, czy też w konkretnych lokalizacjach.
Reklama behawioralna
Reklamy dopasowywane są do zainteresowań użytkowników sieci Google i wyświetlane są na dowolnych stronach. Google oferuje bardzo szerokie i dokładne listy konkretnych kategorii zainteresowań.
Google zakupy
Kampanie produktowe, pozwalające promować produkty z Twojego sklepu internetowego w Google Zakupy. Twoje produkty będą widoczne od razu w sieci wyszukiwania z nazwą, ze zdjęciem, z ceną i kosztem dostawy. Idealna forma reklamy produktów dostępnych w sprzedaży on-line.
Remarketing
Reklama tekstowa, graficzna lub HTML5 możliwa do pokazywania w sieci reklamowej Google Display Network, czyli na wszystkich stronach z reklamami Google, a także w wyszukiwarce (RLSA). Wyświetla się tym osobom, które odwiedziły już naszą stronę czy sklep internetowy. Idealna na reklamę, która może przypomnieć o produkcie, marce, usłudze.
Reklama w Gmailu i na YouTube
Są to reklamy widoczne w skrzynkach odbiorczych użytkowników gmail.com. Po kliknięciu reklamy rozwijają się, ukazując całą reklamę w formie emaila, zawierającego grafikę, video oraz formularze.Reklama wyświetlana w serwisie YouTube w postaci statycznej grafiki lub filmu. Dociera do odpowiednio sprecyzowanej grupy docelowej, remarketing oraz behawioralna.