01

Logo i identyfikacja wizualna

Profesjonalna, spójna i czytelna identyfikacja wizualna marki to warunek rozpoznawalności i dobrej komunikacji z klientem.

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie konstruowania wizerunku firmy. Waga tego elementu w komunikacji marketingowej jest ogromna, dlatego niezwykle istotne jest jego prawidłowe zaprojektowanie. To właśnie dobrze przygotowana identyfikacja wizualna stanowi trzon sukcesu firmy.

Proces projektowania identyfikacji wizualnej zaczyna się od nazwy. Powinna ona spełniać wszystkie kryteria, które sprawią, że nasze przedsiębiorstwo uzyskał własną tożsamość i zostanie prawidłowo zapamiętane.

Kolejnym komponentem jest atrakcyjne i zapadające w pamięci logo. Jest to najważniejszy element identyfikacyjny zaraz po nazwie firmy. Ten specjalny znak graficzny, ma za zadanie zapaść w pamięć oraz jednoznacznie nawiązywać do profilu działalności firmy. Zaprojektowane przez nas logo, pomoże Ci się wyróżnić spośród konkurencyjnych marek i zyskać przewagę konkurencyjną.

Kolejnym etapem projektowania identyfikacji wizualnej jest stworzenie motywów graficznych uzupełniających logo oraz określenie dozwolonej kolorystyki dla danej identyfikacji. Na tej podstawie tworzone są pozostałe komponenty, takie jak papier firmowy, wizytówki, koperty firmowe, czy teczki ofertowe. Nasz zespół sprawnie połączy te wszystkie elementy w perfekcyjną całość, tworząc w ten sposób kompletną i niepowtarzalną identyfikacje wizualną.

 

ZOBACZ PRZYKŁADOWE PRACE

Anronet Agencja reklamowa - Nasz profil na Facebooku