Kim jesteśmy

Anronet Agencja Reklamowa założyli w 2000 roku Roman Paul i Krzysztof Arsenicz. Przez lata naszej pracy szlifowaliśmy nasz warsztat, budowaliśmy kompetentny zespół i nabieraliśmy doświadczeń. Agencja w tym okresie w pełni dojrzała, tworząc grupę specjalistów z różnych dziedzin komunikacji marketingowej i reklamy.

Otaczamy naszych klientów opieką full-serwis, wspierając ich na każdym etapie prowadzonych działań promocyjnych. Szczególne uznanie zdobyły nasze działania z zakresu BTL (opakowania i materiały POSM), CI (pełna identyfikacja wizualna) oraz Internetu (web design i reklama internetowa).

Krzysztof Arsenicz

Art Director

Współzałożyciel firmy, absolwent Politechniki Krakowskiej. Uwielbia grafikę komputerową: projektuje, animuje, retuszuje, składa i najważniejsze: nadzoruje dział grafiki, sprawdza jakość każdej wydrukowanej pracy. Ulubione zajęcie w chwilach wolnych: gra na perkusji w sekcji rytmicznej wraz ze wspólnikiem.

krzysztofa@anronet.pl

 

Roman Paul

Managing Director

Współzałożyciel firmy, absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, z zamiłowania informatyk, nadzoruje wszystkie projekty internetowe. Zarządza firmą, otwarty na nowe wyzwania, główna dewiza: „pytanie nie brzmi czy się da, ale jak to zrobić”. W wolnych chwilach szarpie struny gitary basowej wspomagając perkusję wspólnika.

romanp@anronet.pl

Zespół Agencji Reklamowej Anronet

Client service

Most między klientem, a agencją. Cierpliwi „ekanci” zajmą się każdą sprawą, podejmą każdy temat, dowiedzą się czego tak naprawdę potrzebujesz i przygotują dla Ciebie ciekawą, indywidualną ofertę.

 

Grafika i DTP

Specjaliści, którzy stworzą piękny projekt nawet z najprostszych form. Niezależnie od tego czy to będzie layout strony internetowej, katalog produktów czy wielki billboard. U nas w agencji to najbardziej zapracowany dział, wszyscy ich oblegają.

 

Kreacja

Idea, koncept i inne branżowe określenia. Źródło nietuzinkowych pomysłów powstających w wyniku nietuzinkowej kreatywności. Morze kawy i słodyczy znika w trakcie częstych w dziale kreacji burz mózgów.

 

Strategia

Tęgie umysły analityczne. Z wykresów, raportów i zestawień cyferek w Excelu, wyciągną to co najważniejsze. Zaplanują działania, harmonogram, budżet, a na koniec sprawdzą efekty. Zawsze wiedzą jaką ścieżkę obrać, żeby na końcu trafić do celu.

 

IT

Z ciągu śmiesznych literek i znaczków, który nazywają „kod” potrafią płaski projekt zamienić w interaktywną stronę. I to najczęściej jeszcze taką, która sama się skaluje na urządzenia stacjonarne, tablety i telefony. Magia.

 

Administracja

Kierownictwo wyznacza zasady i pilnuje ich przestrzegania. Czasem pochwalą, czasem skrytykują, ale zawsze motywują do dalszego działania. Do tego działu zalicza się także księgowość, która dba o to, żeby pieniążki na nasze wypłaty spływały w terminie.

 

Masz Pytania

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej działalności?
Zachęcamy do obejrzenia naszego portfolio i case study

Możesz także do nas napisać przez formularz kontaktowy na stronie.