Case Study


Piekarnia pod Telegrafem

logo_telegraf
Piekarnia pod Telegrafem to energicznie rozwijająca się firma, którą chcąc wyjść naprzeciw potrzebom klientów oferuje szeroką gamę wyrobów piekarniczych, cukierniczych i garmażeryjnych w swoich 166 lokalach na terenie całej Polski. Naszym zadaniem było wsparcie sieci w bieżących działaniach promocyjnych, nadrobienie zaległości w kwestii budowania wizerunku marki i firmy, a także stworzenie strategii zwiększenia sprzedaży na przestrzeni kilkudziesięciu miesięcy.

Klient: Pod Telegrafem S.A.

Profil klienta: Producent bogatej gamy wyrobów piekarniczych, cukierniczych i garmażeryjnych.

Data: Listopad 2013 – obecnie

Wyzwanie: Odświeżenie wizerunku sieci Piekarnia pod Telegrafem oraz zwiększenie sprzedaży.

Zadanie agencji: Sporządzenie nowej, spójnej identyfikacji wizualnej dla sieci sprzedaży jak i spółki Piekarnia pod Telegrafem oraz stworzenie strategii zwiększenia sprzedaży.  

Efekty działań: Rozróżnienie na lokale kawiarniane i piekarnie oraz ujednolicenie identyfikacji wizualnej. Przestrzeń wewnątrz lokalu została podzielona na moduły ułatwiające klientom odnalezienie się w lokalach i znalezienie odpowiednich produktów. Nasz zespół opracował także wszelkie systemy komunikacji marketingowej zarówno w przestrzeni w lokalu, jak i w jego obrębie. Równocześnie zaplanowane systemy zostały ujednolicone ułatwiając centralne zarządzania komunikacją marketingową w lokalach. Nasza agencja zajęła się całościowym wykonaniem materiałów wspierających sprzedaż (POSM), zaprojektowaliśmy również opakowania i etykiety produktów, zadbaliśmy także o elementy wystroju budujące odpowiedni nastrój wewnątrz lokalu.

telegraf
telegraf2
telegraf3

powrót

Anronet Agencja reklamowa - Nasz profil na Facebooku